ΧΡΙΣΤΟΣ Ο ΜΕΓΑΣ ΔΩΡΗΤΗΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΜΑΣ

"Χριστός ανέστη εκ νεκρών θανάτω θάνατον πατήσας

και τοις εν τοις μνήμασι ζωή χαρισάμενος¨

Σάββατο 20 Απριλίου 2013

Έλα! Σ'αγαπώ όπως είσαι!

Έλα! Σ’ αγαπώ όπως είσαι        
 

-Ξέρω, ότι θες να «ζήσεις»
 ότι θες να « χαρείς τη ζωή σου»,
 ξέρω πως η καρδιά σου όμως
 και μες στη «χαρά» αυτή άδεια νοιώθει.

Ξέρω, πως η ζωή σου φαίνεται δύσκολη
 πως θαρρείς, ότι κανέναν δεν έχεις ν’ ακουμπήσεις
 ξέρω, ότι νοιώθεις  μόνος 
 μα μες στην ψυχή σου γνωρίζεις πως Κάποιος περιμένει.

Ξέρω πόσο δύσκολα περνάς
Πόσο αγώνα κάνεις ακόμα και για καθετί μικρό
Γνωρίζω πόσες φορές έπεσες
Πόσες φορές λάθεψες.

Και σου λέω:
«Δος μου την καρδιά σου. Έλα κοντά μου. Σ’ αγαπώ όπως είσαι.»

Εγώ είμαι πατέρας σου και αδελφός σου.
Είμαι  μάνα σου και  αδελφή σου.
Εγώ είμαι το σπίτι σου και η τροφή σου.
Εγώ είμαι για σένα ό,τι χρειάζεσαι.
Ήρθα  να σε υπηρετήσω.
Εγώ είμαι ο φίλος που μπορείς να εμπιστευτείς, να στηριχτείς,να ξαποστάσεις
Όταν θα πρέπει να υποφέρεις, εγώ θα σου δώσω δύναμη.
Όταν θα πρέπει να αγωνιστείς, εγώ θα σου δώσω θάρρος.

Πίστεψέ με ! Δες!
Εγώ έγινα άνθρωπος για σένα, έγινα φτωχός για σένα!
Ανέβηκα στο Σταυρό για σένα, στον Τάφο μπήκα για σένα!
Η Ανάστασή μου είναι και δική σου Ανάσταση!
Ό,τι είναι δικό μου, είναι και δικό σου !
Συγκληρονόμο στη Βασιλεία του Πατρός μου θα σε κάνω!

Μη διστάζεις!
Σήμερα στέκομαι στην πόρτα της καρδιάς σου!
Χτυπάω και περιμένω. Άνοιξέ μου!
Εμπιστεύσου με κι έλα κοντά μου και έπειτα ακολούθησέ με!

-          Κύριε, άκουσα τόσες φορές, τόσα χρόνια την πρόσκλησή σου. Πόσες φορές δε ρίχτηκα στην πορεία. Έπειτα έπεσα. Σε ξέχασα. Σε έκρυψα βαθιά, να μην ακούω τη φωνή σου. Συχνά σε έχασα απ’τα μάτια μου. Κι όμως πάντοτε ένοιωθα, ότι είσαι εκεί.

Σήκω πάλι! Έλα! Ξανάρχισε!

-     Μα, Κύριε, δε θα με διώξεις; Κι οι αναρίθμητες φορές που σε απαρνήθηκα ,
      σε πρόδωσα;

Έλα κοντά μου, πίσω μου. Ακολούθησέ με !

-          Κύριε, θα μου κάνεις άλλη μια φορά- ίσως για τελευταία φορά- τη χάρη να με καλέσεις;


Ναι, παιδί μου. Θέλεις να έρθεις;

-          Κύριε, έρχομαι.........
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Ι.Ν.Παμμ.Ταξιαρχών
                                                                                                                                                        Νεστορίου Καστοριάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.